Întrebări despre produse și comenzi
Cum pot căuta un anumit produs în magazin?
Pentru a căuta un produs, va rugam sa folosiți modulul de căutare existent in partea de sus a site-ului. Introduceți informațiile căutate, iar daca acestea se regăsesc pe site, vi se va afișa o listă a rezultatelor compatibile.
Sunt persoană juridică. Pot cumpăra?
Da, Mitrache Nicoleta PFA onorează comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, vă rugăm să introduceți datele care vi se vor solicita la înregistrare sau în cadrul procesului de comandă.
Cum procedez dacă doresc ca livrarea să se facă la o altă adresa decât cea specificata în contul meu de client?
În această situație, în cadrul procesului de comandă, veți avea opțiunea să introduceți informațiile corespunzătoare adresei de livrare dorite.
Administrarea contului de client
Am uitat parola contului. Cum procedez?
În cazul în care nu vă amintiți parola contului Dvs., vă rugăm să folosiți opțiunea „Recuperează parola uitată”, opțiune disponibilă în pagina Acces cont.
Trebuie să am cont pentru a putea cumpăra?
Pentru a face cumpărături pe acest site, este necesar sa va creați un cont de utilizator. Acesta poate fi creat și după ce ați adăugat produsele dorite în coșul de cumpărături.
Pot modifica o comandă lansată?
În cazul în care doriți să modificați o comandă, vă rugăm să ne contactați folosind numărul de telefon de pe site.
Întrebări generale
Doresc sa achiziționez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?
Pentru mai multe informații despre disponibilitatea produsului, vă rugăm să ne contactați folosind numărul de contact de pe site.
Doresc să obțin informații suplimentare, care nu se regăsesc pe site. Cum procedez?
În acest caz, vă rugăm sa ne contactați folosind numărul de telefon de pe site sau e-mail ul de contact de pe site.